Telefonia IP i Solucions Cloud
per a empreses
Per fi hi pots comptar amb un proveïdor de serveis de comunicació que, de debò, es dedica a donar-te el millor servei. Una empresa que compleix amb l’acordat i es fa responsable del perfecte funcionament dels sistemes. Mantenint sempre els mateixos interlocutors i amb un servei tècnic que respon ràpidament a qualsevol requeriment o incidència. A Pippol et proposem una oferta integrada de comunicacions i serveis cloud 100% personalitzada i de la màxima qualitat, amb el suport d’un grup estable de professionals per ajudar-te a obtenir el màxim rendiment de les seves solucions.
A Pippol no subcontractem cap servei extern. Disposem de personal propi en tots els àmbits del teu projecte de comunicació: comercials, tècnics, serveis d’assistència, contact center, etc… Això significa que, como a client, treballaràs sempre amb les mateixes persones: un equip de professionals adaptat a les teves necessitats que en tot moment et brindarà una solució analitzant el teu perfil d’empresa i la teva forma de ser i d’operar. Tenim clients en tots els sectors. Coneixem les solucions que més t’hi poden encaixar.
El nostre equip comercial t’acompanya en tot el procés, des de la prevenda a la posada en marxa i posteriorment en l’aplicació de qualsevol garantia. Així, vetllem perquè la integració i instal·lació de tots els nostres serveis t’ofereixin les prestacions promeses. I fins que no estigui tot en ple funcionament, no pagues gens. Garantint. Perquè com que a més a més som un operador registrat en la CNMC, tindràs la seguretat que som una empresa que actua amb la màxima transparència i vetllant sempre pels teus interessos.
El nostre equip comercial t’acompanya en tot el procés, des de la prevenda a la posada en marxa i posteriorment en l’aplicació de qualsevol garantia. Així, vetllem perquè la integració i instal·lació de tots els nostres serveis t’ofereixin les prestacions promeses. I fins que no estigui tot en ple funcionament, no pagues gens. Garantint. Perquè com que a més a més som un operador registrat en la CNMC, tindràs la seguretat que som una empresa que actua amb la màxima transparència i vetllant sempre pels teus interessos.
Sabem que la millor forma de comptar amb la teva fidelitat és mantenir els més alts estàndards de qualitat i donar-te solucions cada cop que ho necessitis. Per això, la teva tarifa t’ofereix els més avançats serveis cloud, sense cap tipus de cost afegit. Perquè gaudeixis d’un servei de màxima disponibilitat i actualitzat a les noves tecnologies sabent que mai trobaràs sorpreses desagradables en la teva factura.
A Pippol no tenim plans estàndard perquè per a nosaltres cada client és únic. Tu estableixes quins serveis necessites i quines són les prestacions que requereixes. Nosaltres, simplement, et proposem l’oferta més competitiva. I és que no necessites pagar per alguna cosa que no hi utilitzes. Encara que si vols ampliar o disminuir la teva tarifa per algun motiu, tampoc hi ha problema. Pots fer-ho en qualsevol moment i sense penalitzacions.
A Pippol no tenim plans estàndard perquè per a nosaltres cada client és únic. Tu estableixes quins serveis necessites i quines són les prestacions que requereixes. Nosaltres, simplement, et proposem l’oferta més competitiva. I és que no necessites pagar per alguna cosa que no hi utilitzes. Encara que si vols ampliar o disminuir la teva tarifa per algun motiu, tampoc hi ha problema. Pots fer-ho en qualsevol moment i sense penalitzacions.
La filial d’aquesta empresa japonesa comptava amb un consum molt elevat de trucades al seu país d’origen. La nostra proposta de millores per a la seva comunicació incloïa un paquet de tràfic internacional amb el que aconseguim reduir un 60% el cost de les trucades al Japó.
Hitachi Power Tools Ibérica va voler fer un salt cap a endavant cap a les comunicacions unificades i la VoIP. Pippol va conduir el procés adequant el seu cablejat i implementant una solució on premise per al seu contact center amb un IVR de 5 nivells. Endemés, va instal·lar un softphone en cada PC per eliminar tots els seus terminals de sobretaula.
Pippol va ser l’encarregada de redefinir el servei d’atenció telefònica del centre amb la finalitat de millorar els seus resultats en les avaluacions de la Conselleria de Sanitat. Les solucions implantades es van traduir en puntuacions molt més altes en totes les avaluacions posteriors.
REBURN ha presentat un innovador sistema d’entrenament que molt aviat arribarà a les principals ciutats del nostre país. En la seva expansió, Pippol serà l’encarregada d’ organitzar les solucions de xarxes, veu i dades dels seus diferents centres.
“PIPPOL es va encarregar de tot el procés de traspàs a telefonia IP, bon assessorament i professionalitat, van enllaçar les nostres diferents seus mitjançant una VPN, optimitzant enormement les nostres comunicacions.”
“Gràcies a Pippol vàrem descobrir una nova forma de comunicar-nos. Van instal·lar una centraleta Cloud entre les nostres dos seus basada en terminals sobre PC. Ara funcionem com una sola seu, fent-hi molt més còmoda la comunicació entre nosaltres. Amb allò van reduir un 60 %, la nostra tarifa en telecomunicacions i ens permet disposar d’un servidor Cloud per treballar des de qualsevol ubicació i davant qualsevol imprevist.”
“Entenen les nostres necessitats i ens ho posen fàcil. La migració de la telefonia tradicional a la telefonia IP en el nostre cas ha sigut molt fàcil gràcies a Pippol. Hi sabien el que volíem i ho van implantar de forma molt fàcil. La seva connectivitat flexible és un altre factor diferencial, ja que arriben a on altres operadors no ho aconsegueixen. Va ser determinant la solució aportada per a la unió de les seus de Lisboa i Barcelona mitjançant extensions curtes, altres ‘grans operadors’ no ens van donar solució.”