Vols comptar amb un dels call center més potents i flexibles del mercat? T’agradaria optimitzar els resultats del teu departament d’atenció al client? I si a més et proposem una solució fàcil d’integrar en el teu sistema de gestió?

Tant és la teva mida i les opcions que hi requereixis, Fidelity et dóna la millor resposta.

Disposar d’un eficient servei d’atenció i contacte telefònic és cada vegada més important per a qualsevol tipus d’organització sigui quina sigui la seva mida o activitat. Constitueix un canal clau per donar servei al client, aquest, agraeix tenir més opcions i facilitats a la seva disposició. Aleshores, és un element fonamental per millorar la rendibilitat de l’empresa.

La solució cloud en model de pagament per ús (SaaS) és avui la resposta a tots aquests reptes. En aquesta línia, Pippol et proposa, Fidelity, un software avançat, potent i flexible. Un desenvolupament que combina la modalitat clau en mà amb l’ampliació de mòduls i desenvolupaments a mida.

Coneix les seves aplicacions com a eina de TELEMARKETING

Descobreix les seves possibilitats com a plataforma de CONTACT CENTER

RESULTATS PER SECTORS:

SANITAT

0
%
de trucades ateses

CONCESSIONARIS

0
%
més de petició d'hores

ASSEGURANCES

0
%
més de contractacions

Contacta amb nosaltres i estudiarem el teu cas concret per oferir-te una solució 100% a la teva mida.

Quins avantatges té?

Gens val tant com el teu temps.

Per això, t’ajudem a gestionar les teves trucades, perquè hi puguis oferir una millor atenció als teus clients, sense temps d’espera i sense perdre oportunitats de venda.

  • Et permet controlar més trucades amb menys agents.
  • Redueix les trucades no ateses, així no hi perds oportunitats de venda.
  • Incrementa la productivitat, ja que et pots dedicar a allò que realment t’aporta valor.
  • Et proporciona dades analítiques de l’activitat molt valuoses per a la presa de decisions estratègiques.
  • Et permet controlar i augmentar l’activitat dels agents.
  • T’ajuda a reduir els costos i els recursos interns.
  • En general, millora el servei d’atenció al client.

Els nostres clients opinen