Vols comptar amb un dels call center més potents i flexibles del mercat? T’agradaria optimitzar els resultats del teu departament d’atenció al client? I si a més et proposem una solució fàcil d’integrar en el teu sistema de gestió?
Tant és la teva mida i les opcions que hi requereixis, Fidelity et dóna la millor resposta.
Disposar d’un eficient servei d’atenció i contacte telefònic és cada vegada més important per a qualsevol tipus d’organització sigui quina sigui la seva mida o activitat. Constitueix un canal clau per donar servei al client, aquest, agraeix tenir més opcions i facilitats a la seva disposició. Aleshores, és un element fonamental per millorar la rendibilitat de l’empresa.
La solució cloud en model de pagament per ús (SaaS) és avui la resposta a tots aquests reptes. En aquesta línia, Pippol et proposa, Fidelity, un software avançat, potent i flexible. Un desenvolupament que combina la modalitat clau en mà amb l’ampliació de mòduls i desenvolupaments a mida.
Coneix les seves aplicacions com a eina de TELEMARKETING
Descobreix les seves possibilitats com a plataforma de CONTACT CENTER
RESULTATS PER SECTORS:
SANITAT
CONCESSIONARIS
ASSEGURANCES
Contacta amb nosaltres i estudiarem el teu cas concret per oferir-te una solució 100% a la teva mida.
Quins avantatges té?
Gens val tant com el teu temps.
Per això, t’ajudem a gestionar les teves trucades, perquè hi puguis oferir una millor atenció als teus clients, sense temps d’espera i sense perdre oportunitats de venda.