I si poguessis millorar radicalment el teu servei d’atenció telefònica? La tecnologia de Reconeixement Vocal (ASR) és la forma de comunicació amb dispositius amb major creixement al mercat.

És la manera més natural d’interactuar amb màquines i està desplaçant poc a poc a altres modalitats més tradicionals.

Posem a la teva disposició una revolucionària tecnologia en el món de les aplicacions telefòniques i d’atenció al client. La nostra aplicació ASR (Automatic Speech Recognition) converteix les paraules parlades a text perquè la teva solució en IVR (Resposta de Veu Interactiva) hi digitalitzi i interpreti el missatge. Juntament amb allò, la integració dels motors de veu hi permet als que truquen obtenir ràpidament la informació que necessiten mitjançant senzills comandos per paraules o accedir còmodament a  l’agent o departament que hi desitgin. Tot allò, en una solució de pagament per ús que s’adapta a les característiques del teu equip i el teu negoci.

Amb la tecnologia ASR ja és possible un “diàleg” menys robotitzat i més senzill.

OPTIMITZAR

Optimització i reducció de costos a nivell d’empresa gràcies a la gestió de les trucades sense la necessitat d’un agent físic que hi interactuï amb el que truca.

INCREMENTAR

Maximització de la productivitat de l’operadora automàtica per la seva alta fiabilitat, comoditat d’ús, rapidesa i precisió.

MILLORAR

Increment de la satisfacció dels consumidors i de l’experiència del client gràcies a la immediatesa i senzillesa de la resposta per veu.

A Pippol implantem les possibilitats de la tecnologia ASR en el teu negoci a través de paquets de pagament per ús i desenvolupaments a mida que hi responguin a les teves necessitats específiques.

Contacta amb nosaltres i estudiarem el teu cas concret per oferir-te una solució 100% a la teva mida.

Quins avantatges té?

Completa el teu IVR amb Reconeixement Vocal

Integra el teu negoci amb les aplicacions vocals interactives per automatitzar processos, alliberar al teu equip de tasques rutinàries, oferir una qualitat d’atenció sense límits als teus clients, eliminar les esperes en línia i brindar atenció les 24 hores, tots els dies de l’any.

  • Possibilitat de desenvolupament sense límit de tot tipus d’aplicacions IVR.
  • Possibilitat d’integrar bases de dades i programes de clients especialitzats.
  • Conversió de text a veu en temps real (TTS) per a missatges dinàmics.
  • Atenció/informació interactiva, multi-idioma amb calendari programable multi-manera.
  • Menús multi-opció, aplicacions multi-nivell, capacitat il·limitada de missatges.
  • Una solució fiable i escalable, adaptable a tots els sectors i mides d’empresa.

Aplicacions Verticals

  • Emergències: desviament automàtic de trucades a l’especialista de guàrdia.
  • Hotels: servei de despertador per a clients amb alarmes de no despertat.
  • Indústria: servidor de trucades d’emergència per a refineries, plantes petroquímiques, etc.
  • Administracions públiques: redirecció de les trucades al departament responsable.
  • Serveis tècnics hotline: transferència automàtica al grup adequat segons referència del client o del producte.
  • Cadenes de supermercats: servidor d’Informació per a horaris d’apertura, centres més propers i promocions segons codi postal.

Els nostres clients opinen